Goodfellas – kontrazoom az ebédlőben

22 jan

Michael Ballhaus, a Nagymenők operatőre mesélte egy interjúban, hogy ennél a jelenetnél miért használt szolid, visszafogott kontrazoomot. Ekkor találkozik utoljára a két főszereplő, mert már tudják, hogy más utakra térnek, de még egyszer utoljára a béke látszatát fenntartva leülnek dumálni egyet. Ennél a technikánál az előtérben lévő szereplők képkivágata (arányaiban) változatlan maradt, csak a háttér változik mögöttük, és ezzel a hatással akarta az operatőr érzékeltetni, hogy megváltozott körülöttük a világ.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: