Kutyaszorítóban – furcsa élesség

31 jan

A Reservoir Dogs-ban volt egy ansnitt beállítás, ami szemet szúrt nekem, akkortájt, amikor a fogjul ejtett rendőr kettesben marad a beépített Mr. Orange -dzsel, aki annak ellenére, hogy maga is halálán van, próbálja tartani benne a lelket. (két verziót is megnéztem, de mindkettőben ugyanúgy jelent meg)

Az adja a kép furcsaságát, hogy az élesség nem egységes az egészet tekintve, konkrétan a kép közepén, egy függőleges vonal mentén jól kivehetően elkülönül két mélységélességi tartomány.  Olyan, mintha két képet illesztettek volna össze, mert nem tudták máshogy megoldani, hogy az előtér és a háttér egyszerre éles legyen, vagyis nem tudtak akkora mélységélességi tartományt létrehozni, amiben minden egyszerre élesen van jelen. Vagy lehet, hogy ebben az esetben is “split lens”-t használtak, aminek az egyik fele az előteret, a másik a hátteret tudta élesen mutatni egyazon képen belül, ezzel az apró szépséghibával.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s

%d blogger ezt kedveli: