A társuk temetése közben Sinkovits ül a földön, és mesél a többieknek, amire többször is visszavágnak a jelenet közben, de minden esetben más plánban, más kameraállásból mutatják a szereplőt, így nem válik unalmassá a látvány:
Legutóbbi bejegyzések
- Egy igazi kihívás a focus pullernek
- Gyönyörű keretes kompozíció
- Tengelyugrások dramaturgiai jelentősége
- Egyre népszerűbb a GoPro!
- Ötletes képváltási technikák
- Top Gear – a Skyfall-ban Stig az autós kaszkadőr
- Luck – a beosonó kamera
- A Két félidő a pokolban rendesen fel van plánozva
- Raising Hope – ship in a bottle gag
- Grimm – szubjektívben érkezés a barlangba
- Ugróvágáshoz túlzottan közel álló plánváltások
- Justified – a témát mozdulatlanul tartó oldalfahrt
- Awake – színdramaturgia
- Mission Impossible – Ghost Protocol: a szubjektív felirat
- Limitless – bedrogozott séta hiperszéleslátóval
- Game of Thrones – a “mozdulatlan” fahrt
- Grimm – felbukkanó árnyék
- Bokeh, bokeh everywhere…
- Split Lens a Louie-ban
- Alcatraz – börtönhangulat
beállítás
Bokeh
Breaking Bad
Californication
daru
Dexter
dolly
dramaturgia
ellipszis
exponálás
fahrt
fekete-fehér
felirat
felső
film
flashback
fókusztávolság
Game of Thrones
GoT
HIMYM
House
How I Met Your Mother
humor
kamera
kameramozgás
kameraállás
kis mélységélesség
kocsizás
kompozíció
kontrazoom
krán
képarány
képkivágás
képsík
képváltás
lencse
Mad Men
Miért éppen Alaszka?
musical
MÉA
mélységélesség
Northern Exposure
objektív
pan
plán
Raising Hope
rekesz
sitcom
Sons Of Anarchy
sorozat
split lens
suspense
svenk
szemszög
szubjektív
szubjektív szemszög
széleslátószög
szélesvászon
színezés
TBBT
testblende
The Big Bang Theory
Top Gear
totál
tükröződés
ugróvágás
utómunka
vario
világítás
vágás
wipe
zoom
árnyék
átélezés
élesség
Kategóriák
- Megjegyzések (1)
- Narratív megoldások (19)
- Vizuális megoldások (92)
Hozzászólás